CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, February 10, 2008

...Teman...

aku rindu...

:) entry ini khas di tujukan buat sahabat-sahabat ku...k-boh,k-liz,k-mar,k-jum n k-zil...kenangan semasa kita bersama mengajar aku erti persahabatan...kita bukan dari kerabat yang sama,minat juga berbeza..namun kelainan itulah yang mengakrabkan kita...banyak perkara kita lakukan bersama...pengalaman yang sukar untuk di lupakan...walaupun kini kita tidak selalu bersama...

aku rindu keakraban kita dulu....
aku rindu gelak tawa kita dulu....
aku rindu ketakutan kita dulu....
aku rindu amarah kita dulu....
aku juga rindu tangisan kita dulu....
ahh...sesungguhnya aku sungguh rindu....

kita bersama...
biar berlain kata...
berlain irama...

kita bersama..
bukan saja tika ketawa..
bukan hanya tika senyum ada...
kerna kita adalah kita...

~~ Sesungguhnya bagi insan yang berpisah, penyatunya adalah kenangan~~

0 comments: