CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 23, 2008

KENAPA????.....

kenapa kesakitan ini yang ku terima....
berhari-hari ku cuba mengenalimu....
berminggu-minggu ku cuba memahamimu...
aku hanya mampu menangis di hati...
sedang mereka hanya melempar kesal kepada ku....
kalau dulu aku masih mampu tersenyum...
namun sekarang hanya tangisan milikku...

Aku juga seperti mereka...
Aku juga mahu apa yang mereka kehendaki...
aku dikata tak berusaha...
aku terlalu pasrah dengan keadaan...
berat mereka lihat...berat lagi beban yang ku pikul...
aku sangat lemah...aku tak berdaya....

kenapa???...........

lepas ini pasti ada pesta menyalahkan...
lepas ini pasti yang salah itu hanya aku..

Duhai diri menangislah....
Ingatlah ini pasti ada hikmah nya....

Duhai diri menagislah...
Biarkan sedih itu berlalu bersama titisan air mata...

Duhai diri...
Kuatlah...hidup ini perlu diteruskan...
Kuatlah...kuatlah...kuatlah...

0 comments: