CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 24, 2008

Minyak ooo minyak...

Entah dari mana sumbernya..
namun kabar itu sangat berkesan...
ribuan kereta berderet...
aku yang ingin pulang kerumah tersepit...
nasib baik jalan kat tepi membebaskan aku dari kesesakan itu...

pertama kali aku melihat keadaan ini di sini...
kereta di atas jalan raya bagaikan terhenti...
aku bingung tak tahu apa yang terjadi...
nasib baik sms itu melerai tanda tanya di hati...

Pagi tadi...aku melewati stesen itu...
ia masih dibuka seperti biasa...
entahlah...sejauh mana benarnya kabar itu...

2 comments:

eedany said...

memang jammed gila KK kan?

jgn risau nor...semua ok sudah (matilah...macam polis) hehehe

:)

nooriena said...

edany ~ bkn d kk ja jammed, di lbn ni pn jammed....x pernah lbn jammed mcm tu...hehehe...pengalaman sungguh...