CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, August 10, 2010

...Seandainya Nanti...

Terlalu cepat hati ini tertaut...
Terlau cepat jiwa ini terikat...
Terlalu pantas sampai aku terlupa dimana aku kini...
Terawang melayan gelojak rasa hati...
Didalam jiwaku yang berkocak...
Aku makin kelemasan...
Ada saat aku hampir tak bernafas...

Aku berharap jiwaku kembali tenang...
Aku mahu dia bersamaku...
Kerna rasa yang terbit ini adalah pasti...
Aku mahu dia bersamaku...
meniti hari-hari mendatang...

Tapi aku rasa, aku tak layak...
Tiada apa yang mampu ku andarkan untuk mengapainya...
Siapalah aku untuk menganyam awan gemawan itu...
Sedang aku cuma rumput yang melata di bumi...

Seandainya nanti...
Sesuatu itu tak seperti yang di mimpi...
Bertahan lah duhai hati...

0 comments: